Tugispetsialistid soovitavad
Eripedagoogid soovitavad:
- Hudson, D. (2019) “Spetsiifilised õpiraskused”
- Kikas, E. (2008) “Õppimine ja õpetamine koolieelses eas”
- Kulderknup, E. (2008) “Lapse arengu hindamine ja toetamine”
- Hariduslike erivajadustega õpilaste õppevara arendamine
- Õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnad
- Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis
Logopeedid soovitavad:
- Kõnekoda: Millal pöörduda logopeedi vastuvõtule?
- Eesti logopeedide ühing: Lapse kõne areng
- Eesti logopeedide ühing: Lapse varajane kõne areng ja selle toetamine
- Hallap, M., Padrik, M. (2008) „Lapse kõne arendamine“
- Kuusik, Ü., Kaasik, B., Lillepuu, Ü., Seero, H.-M., Viks, M. (2007) „Väikelapse kõne, keele ja tunnetustegevuse areng“
- Eesti keele häälikute hääldamise õpetused
- Logopeedilised harjutused, mis treenivad häälduselundeid
- Keeleharjutustega joonisfilm "Pannikoogipidu"
Psühholoogid soovitavad:
Sotsiaalpedagoogid soovitavad:
- Chazan, M., Laing, A.F., Davies, D., Phillips, R. (2001) “Eemaletõmbunud, üksildaste laste ja noorukite abistamine”
- Dyregrov, A. (1995) “Lapse lein”
- Gurian, M., Ballew, A. (2004)“Poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt”
- Hansen, H., Henriksen, K. (2003)“Kiusupunn. Kiusamise käsiraamat”
- Jüristo, K. (2007) „KAS – Kaasatus, avatus, sallivus. Käsiraamat noortega töötavatele inimestele”
- Keltikangas-Järvinen, L. (2009) “Temperament ja kooliedu”
- Klefbeck, J., Ogden, T. (2001)“Laps ja võrgustikutöö”
- Kõrgesaar, J. (2002) “Sissejuhatus hariduslike erivajaduste käsitlusse”
- Naarits-Linn, T. (2011) “Kriisisekkumine koolisuhetes”
- Rogers, B. (2011) “Käitumine klassiruumis”
- Roomeldi, M., Haldre, L., Susi, A., Metsis, L., Kõrgesaar, R. (2003) “Hüperaktiivne laps. Abiks lapsevanematele ja pedagoogidele”
- Sharp, S., Smith, P. (2004) “Võitlus koolikiusamisega”
- Watson, G. (2003) “Koolikäitumise käsiraamat”
- Marshall, N. (2018) "Kiindumussuhe"
- Hughes, D. (2018) "Tundeelu- ja Käitumishäired"
- Jackson, C. (2018) "Vaimse tervise häired"
- Bartram, P. ja Clifford, J. ja S. (2019) "Psühholoogilise arengu häired"
- Siegel D.J. ja Bryson, T.P. (2019/2021) "Lapse ajukeskne kasvatus"
- Wyckoff, J. ja Unell, B.C. (2021) "Armastuse ja piiridega distsiplineerimine"
- Carey, T. ja Rudkin, A. (2020) "Kuidas lapsed mõtlevad?" Igapäevased olukorrad. Praktilised lahendused
- Solter, A.J. (2007/2014/2020) "Nutt ja jonnihood" Kuidas aidata lapsel oma tunnetega toime tulla
- Rygaard, N.P. "Kiindumushäirega laps"
- Hallowell, E.M. ja Ratey, J.J. (2022) "ATH 2.0 lapsepõlvest täiskasvanueani" Teaduslikud strateegiad tähelepanuhäirega toimetulekuks
- Isern, S. (2021) "Inspektor Kroku emotsioonimeeter"
Eripedagoogid soovitavad:
- Hudson, D. (2019) “Spetsiifilised õpiraskused”
- Kikas, E. (2008) “Õppimine ja õpetamine koolieelses eas”
- Kulderknup, E. (2008) “Lapse arengu hindamine ja toetamine”
- Hariduslike erivajadustega õpilaste õppevara arendamine
- Õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnad
- Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis
Logopeedid soovitavad:
- Kõnekoda: Millal pöörduda logopeedi vastuvõtule?
- Eesti logopeedide ühing: Lapse kõne areng
- Eesti logopeedide ühing: Lapse varajane kõne areng ja selle toetamine
- Hallap, M., Padrik, M. (2008) „Lapse kõne arendamine“
- Kuusik, Ü., Kaasik, B., Lillepuu, Ü., Seero, H.-M., Viks, M. (2007) „Väikelapse kõne, keele ja tunnetustegevuse areng“
- Eesti keele häälikute hääldamise õpetused
- Logopeedilised harjutused, mis treenivad häälduselundeid
- Keeleharjutustega joonisfilm "Pannikoogipidu"
Psühholoogid soovitavad:
Sotsiaalpedagoogid soovitavad:
- Chazan, M., Laing, A.F., Davies, D., Phillips, R. (2001) “Eemaletõmbunud, üksildaste laste ja noorukite abistamine”
- Dyregrov, A. (1995) “Lapse lein”
- Gurian, M., Ballew, A. (2004)“Poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt”
- Hansen, H., Henriksen, K. (2003)“Kiusupunn. Kiusamise käsiraamat”
- Jüristo, K. (2007) „KAS – Kaasatus, avatus, sallivus. Käsiraamat noortega töötavatele inimestele”
- Keltikangas-Järvinen, L. (2009) “Temperament ja kooliedu”
- Klefbeck, J., Ogden, T. (2001)“Laps ja võrgustikutöö”
- Kõrgesaar, J. (2002) “Sissejuhatus hariduslike erivajaduste käsitlusse”
- Naarits-Linn, T. (2011) “Kriisisekkumine koolisuhetes”
- Rogers, B. (2011) “Käitumine klassiruumis”
- Roomeldi, M., Haldre, L., Susi, A., Metsis, L., Kõrgesaar, R. (2003) “Hüperaktiivne laps. Abiks lapsevanematele ja pedagoogidele”
- Sharp, S., Smith, P. (2004) “Võitlus koolikiusamisega”
- Watson, G. (2003) “Koolikäitumise käsiraamat”
- Marshall, N. (2018) "Kiindumussuhe"
- Hughes, D. (2018) "Tundeelu- ja Käitumishäired"
- Jackson, C. (2018) "Vaimse tervise häired"
- Bartram, P. ja Clifford, J. ja S. (2019) "Psühholoogilise arengu häired"
- Siegel D.J. ja Bryson, T.P. (2019/2021) "Lapse ajukeskne kasvatus"
- Wyckoff, J. ja Unell, B.C. (2021) "Armastuse ja piiridega distsiplineerimine"
- Carey, T. ja Rudkin, A. (2020) "Kuidas lapsed mõtlevad?" Igapäevased olukorrad. Praktilised lahendused
- Solter, A.J. (2007/2014/2020) "Nutt ja jonnihood" Kuidas aidata lapsel oma tunnetega toime tulla
- Rygaard, N.P. "Kiindumushäirega laps"
- Hallowell, E.M. ja Ratey, J.J. (2022) "ATH 2.0 lapsepõlvest täiskasvanueani" Teaduslikud strateegiad tähelepanuhäirega toimetulekuks
- Isern, S. (2021) "Inspektor Kroku emotsioonimeeter"